Kokkuvõtteks

Kaarel:

Kõige alguses jagasime ülesanded ära. Need jagunesid: Mina pidin tegema programmeerimise osa ja Aksel pidi kirjutama blogi ja aitama mind kujundamisel. Meil oli hästi tähtis teha enda asjad kindlaks tähtajaks ära, muidu ei saanud teine edasi teha. Seda viimast õnneks ei juhtunud. Kui me Akseliga otsisime Kõige-Kõigesid, siis saime teada palju huvitavaid Eestimaa kohta ja kohtasid millest kumbki enne mitte midagi ei teadnud. Kui ma katsetasin programmi tuli ikka vahel vigu sisse ja ma õppisin neid parandama. Mida ma õppisin? Ma õppisin koostööd tegema, kokkulepetest kinni pidama, mitmeid huvitavaid Eesti paiku ning kindlasti vigade parandamist.

Aksel:

Mulle meeldis seda kaarti kokku panna. Eriti lahe oli punktide lisamine.
Ma õppisin sellest asjast nii mõndagi näiteks ekraani salvestamist Screen Recorderiga. Sain teada uusi ja huvitavaid kohti Eestimaal. Järgmisel aastal on plaan kõik kohad läbi käia. Õppisin ka meeskonnatöö tegemist. See oli üks tähtsamaid asju kuna me ei saanud väga tihti Kaarliga kokku. Äpiga võib täitsa rahule jääda ja loodan, et see meeldib paljudele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar